k0LbEye T@NhAEi
k0LbEye T@NhAEi


تنهااااااا

                            

 

                                                مانده ام تنهای تنها با غم تووووووووووووو 

                               زهراااا ابجی من توروخدا برگرد وباهام اشتی کن من دیگه تحمل ندارم

                               بخدا این مدت حوصله هیچ کاری رو نداشتم وافسرده وتنهاتر ازهمیشه

                              تو تنهاییم رو پر کردی و بهم احساس داشتن یه ابجی کوچیکترو در کنارم

                              بهم دادی یه خدا میدونه یه دنیا دوست دارم ابجی من تورو خدا منو ببخش

                میدونم تقصیرمن بود من بدکردم ولی تنهام نذار و...

                                                                                        مثل قبل برگرد کنارم بدون تو دارم روانی میشم

                                                      بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                                        این پست رو دادم تا در حضور همه ازت عذرخواهی کنم

                                                  دوستت دارم بی نهایتتتتتتتتتتتتتت

                                                    



نظرات شما عزیزان:

mohamadali
ساعت11:38---20 شهريور 1391
بهترين يارم مرا از ياد برد

سوختم خاكسترم را باد برد

اگر دنياي ما دنياي سنگ است

بدان سنگيني سنگ هم قشنگ است

اگر دنياي ما دنياي درد است

بدان عاشق شدن از بهر رنج است

اگر عاشق شدن پس يك گناه است

دل عاشق شكستن صد گناه است
پاسخ:ممنون عالی بود مثل خودت داداش محمد


رفیق نیمه راه
ساعت18:04---14 شهريور 1391
سلام ابجیه گلم فداتشم الهی منوببخش
پاسخ:شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


zahra tanha
ساعت13:09---13 شهريور 1391
ابجی حالم بده

با.... جدا شدم ابجی دارم مرگو با چشمام میبینم هر چند خودم کردم

نسیم
پاسخ:الهی بمیرم چرا؟


zahra tanha
ساعت22:16---12 شهريور 1391
بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووس ابجییییییییییییپاسخ:قربون ابجی گلم برم الهیییییییییییییی بووووس

ابوالفضل
ساعت21:42---12 شهريور 1391
وای چه وب خوشملیپاسخ:ممنون شما لطف دارید
پاسخ:هرکارمیکنم نمیتونم بیام وبت...ولی حتما بهت سرمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

nasim

 

شهريور 1391
مرداد 1391

 

تنهااااااا
پرواز
تووووو...
با من بمان

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان k0LbEye T@NhAEi و آدرس bia2kt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





viranehdel
kabotargitarist
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 5478
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->