k0LbEye T@NhAEi
k0LbEye T@NhAEi


پرواز

                                                     پرواز

                                    چرا پرواز کنیم چراااااااااااااااااااااا

                              پرنده ای که مرده بود

                                                    به من یاد داد

                         که پرواااااااااااااااااااااااز را به خاطر بسپار

                                                    پرنده مردنی ست

                                                          فروغ فرخزاد

                



نظرات شما عزیزان:

محمدعلی
ساعت14:34---8 دی 1391
کل مزرعه کافر صدایش میزدند
گل افتابگردان کوچکی که عاشق باران شده بود


mohamadali
ساعت14:59---19 آبان 1391
امروز کسی از من پرسید چند سال داری
گفتم روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم
کودکی چند ساله ام !!!


mohamadali
ساعت10:13---31 شهريور 1391
سلام من اومدم

فریاد
ساعت8:40---9 شهريور 1391
سلام

لینک شدی با افتخار
پاسخ:فدات ممنون من باچه اسمی بلینکمت


HADIS
ساعت23:01---7 شهريور 1391
پاسخ:فدات

capt.salimabadi
ساعت16:48---7 شهريور 1391
ولی پرواز بهترین فراموشی مشکلاته به منم سربزنید
پاسخ:باید با مشکلات کنار اومد چون یه امتحانه حتما سرمیزنم ممنون که سرزدید


HaDis
ساعت15:57---5 شهريور 1391
دنیا کوچکتر از آن است که گمشده‌ای را در آن یافته باشی . . . !!
هیچ‌کس اینجا گم نمی‌شود
آدم‌ها به همان خونسردی که آمده‌اند
چمدانشان را می‌بندند و ناپدید می‌شوند
یکی در مه
یکی در غبار
یکی در باران
یکی در باد
و بی‌رحم‌ترین‌شان در برف
آنچه بر جا می‌ماند
رد پایی‌ست و خاطره‌ای که هر از گاه
پس میزند مثل نسیم
پرده‌های اتاقت را!


+سلام دوست خوبمـــ
مر30 از کآمنتت و حضورت .. وب قشنگی داری . . (:
خوشحال میشم اگه بازهم وبم بیای


فریاد
ساعت12:52---5 شهريور 1391
وب زیبایی داری دوست من
خوشحال شدم ک بم سر زدی
اگ با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


فریاد
ساعت12:52---5 شهريور 1391
وب زیبایی داری دوست من
خوشحال شدم ک بم سر زدی
اگ با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


فریاد
ساعت12:52---5 شهريور 1391
وب زیبایی داری دوست من
خوشحال شدم ک بم سر زدی
اگ با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


لیلی
ساعت12:12---5 شهريور 1391
,وب قشنگی داری فقط فونتتو درشت کن..به منم سر بزن.من تازه تاسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, |

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

nasim

 

شهريور 1391
مرداد 1391

 

تنهااااااا
پرواز
تووووو...
با من بمان

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان k0LbEye T@NhAEi و آدرس bia2kt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





viranehdel
kabotargitarist
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 5476
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->